2018. április 13., péntek

Betsy Ann Lee




Talán az első alkalom ebben az évben, hogy nem valamely közelgő ünnepre terveztem mintát.
Így aztán kihasználtam az alkalmat, és egy samplert készítettem két kis tűpárnával.

Izgalmas színeket választottam, az alapanyag XJudesign Light Coffee színű vászna, melyre világoskékkel fonallal hímeztem. A végeredmény véleményem szerint egészen különleges lett.
A sampler egyszerű pácolt fakeretbe került, a tűpárnákat pedig már használatba is vettem.

Nem állítom, hogy könnyű dolgom volt a fotózással, mert a képeken vászon színe sehogy sem akart a valóságosnak megfelelni, de végül ez is sikerült.










A minta mérete: 116 x 110 / 50 x 29 / 29 x 28 öltés
A sampler 15 cm x 13 cm-es lett, a kész tűpárnák mérete 11 cm x 9 cm, ill. 9 cm x 7 cm. 
Vászon: XJudesign
Fonalak: Classic Colorworks / WDW


Szép napos hétvégét kívánok, használjátok ki a jó időt!
De ha mégis otthon maradtok, hímezzetek sokat!

Eszter

4 megjegyzés:

  1. Valóban különleges lett! Nagyon tetszik ez a színpárosítás!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Timi! Örülök, hogy tetszik. A kék-barna párosítás nagyon izgalmas szerintem is.

      Törlés